Om meg

Bildet mitt
telemark, Norway
jeg er ei lita nordlandsjente som fant kjærligheten og lykken i Telemark. Her bor vi i ett lite rødt hus med nydelig utsikt. for tiden er jeg i mammapermisjon med tvillingguttene vi fikk i mars 2011; Casper og Theo. jeg har studert russisk språk og planlegger å bli tolk etterhvert når jeg er tilbake i arbeidslivet.

søndag 12. februar 2012

Morsdag

Jeg synes at morsdager og farsdager er utrolig fine påfunn. Man føler seg innimellom litt tatt for gitt og da er slike dager en deilig boost for humøret:) Jeg fikk i alle fall ett smil fra øre til øre da jeg fant to pakker i stua med en nydelig kake og to flotte kubbelys med bjørkemotiv på <3

Å være mamma er både slitsomt og frustrerende til tider, men på dager som dette kjenner jeg at jeg virkelig har skutt gullfuglen og at det å ha tvillinger er dobbelt lykke og vel så det. Jeg elsker småttisene mine og ville ikke byttet dem bort for noe i verden. <3 Casper og Theo <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar