Om meg

Bildet mitt
telemark, Norway
jeg er ei lita nordlandsjente som fant kjærligheten og lykken i Telemark. Her bor vi i ett lite rødt hus med nydelig utsikt. for tiden er jeg i mammapermisjon med tvillingguttene vi fikk i mars 2011; Casper og Theo. jeg har studert russisk språk og planlegger å bli tolk etterhvert når jeg er tilbake i arbeidslivet.

lørdag 18. februar 2012

endelig på eget rom

Etter mange søvnløse netter hvor vi alle 4 har vært hopa sammen i 1 lite rom så kom det til ett punkt hvor vi bare måtte ta steget. Nå måtte småtrolla over på eget rom. Og det gikk jammen fint. Dette var natt nr 2 på det nye rommet og de sov som stein. Og for første gang på lenge har også jeg og Stephen sovet veldig godt.

Vi bare la dem i sengene deres som vanlig og ga dem flasken og slo av lyset. Bare ett lite nattlys på babycallen som var på og de sovnet uten å krangle i det hele tatt så jeg tipper de har lengtet etter ett rom med litt mer luft i, de også:) Jeg som hadde gruet meg sånn til dette:) Bare bortkasta, jo!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar