Om meg

Bildet mitt
telemark, Norway
jeg er ei lita nordlandsjente som fant kjærligheten og lykken i Telemark. Her bor vi i ett lite rødt hus med nydelig utsikt. for tiden er jeg i mammapermisjon med tvillingguttene vi fikk i mars 2011; Casper og Theo. jeg har studert russisk språk og planlegger å bli tolk etterhvert når jeg er tilbake i arbeidslivet.

tirsdag 7. februar 2012

Utrolig at vi er foreldre!

Tenker du noen ganger på livet ditt i perspektiv og føler at det hele er absurd og utrolig? Det gjør jeg.

Jeg tar ofte meg selv i å tenke at det er helt sykt at jeg plutselig sitter her og er mamma til Casper og Theo. De er to små mennesker som smiler og ler og lærer seg ting helt på egenhånd. De har personligheter som tydelig kommer frem og gir oss noe å le av innimellom. Etter som dager, uker og måneder går kan vi tydelig skimte likhetstrekk som knytter dem til det store familietreet. Det kribler i magen ved tanken. Tenk at en intim kjærlighetserklæring mellom meg og kjæresten min har skapt dette... Kjærlighet avler kjærlighet. Om man velger å tro på høyere makter eller en mer vitenskapelig variant av livets opphav så må jeg si at jeg synes naturen er fantastisk genialt konstruert og jeg er lykkelig fordi jeg har fått ta del i dens mange under.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar