Om meg

Bildet mitt
telemark, Norway
jeg er ei lita nordlandsjente som fant kjærligheten og lykken i Telemark. Her bor vi i ett lite rødt hus med nydelig utsikt. for tiden er jeg i mammapermisjon med tvillingguttene vi fikk i mars 2011; Casper og Theo. jeg har studert russisk språk og planlegger å bli tolk etterhvert når jeg er tilbake i arbeidslivet.

mandag 23. januar 2012

hva er det med denne klokken?

I dag tar jeg meg tiden til å faktisk bare spørre hva i alle dager som feiler klokken på denne blogg siden?

Her ser det jo ut som om jeg sitter sent på natten og tidlig på morgenkvisten og skriver innlegg og det gjør jeg aldeles ikke. Jeg sover som regel på disse tidspunktene som blir angitt her. De fleste innlegg har jeg skrevet sånn i 10-11 tia på formiddagen så jeg kan ikke begripe hvorfor det ser ut som om jeg sitter klokka 1 på natta og taster.

Det skulle tatt seg ut at jeg klagde i vei om lite søvn og mye stress og samtidig prioriterte å sitte på PC i stedet for å sove. Nei, makan!

2 kommentarer:

  1. hahahaha, moro! kan det være at innstillingene dine er satt litt feil, slik at bloggen tror du befinner deg på andre siden av jordkoden?

    SvarSlett
  2. mulig det:P Men hvordan finner jeg ut av det? Jeg er så grønn på alt mulig teknisk...er derfor bloggen min ikke ser så veldig proff ut akkurat:P

    SvarSlett